Nisse, the rabbit

online gif creator
- Detta är Nisse. Mitt allra första gosedjur, som min morfar gav mig vid födseln. Han har varit med om så sjukt mycket, under dessa 17år.  Mest de tio första åren.
Han betyder faktiskt oerhört mycket för mig. Han ligger alltid i min säng och trillar han ur min säng, så får jag bokstavligen dåligt samvete och måste gå ner och hämta honom. Spelar ingen roll hur trött jag är.
Och håller jag om honom, så känner jag en trygghet, jag oftast inte känner någon annan stans.
 
Inatt, så vaknade jag med honom i min famn. Och då slog det där mig, att han betyder stört mycket.
Kul va? Ett gosedjur är värd mer än livet själv, ibland, kanske, typ. Ska inte överdriva. ehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0