Världens bästa bror

-Klockan är senare 8:00 men tidigare än 9:00. Jag, Kayla Mokédé är vaken. Detta är galet.
Men har min kopp kaffe i högra näven, ah inte nurå, då kan jag inte skriva. Men när jag dricker.
Högra handen, njuter inte så mycket som den gör när den håller i en kopp kaffe. Hela Jag, älskar kaffe.
Är världens bästa bror också, för tillfället.
 
Fick en fråga på dikten jag la upp igår. "har du läst fallen ängel av becca fitzgerald? :)"
Svar: Nej, det har jag faktiskt inte. Men jag har sett den ett stort antal gånger på biblioteket. Har funderat, om den är värd att läsa. Men har aldrig klurat fram svaret. Du kanske vet? Är den värd att läsa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är värd att läsa! :)

2012-08-12 @ 12:05:09
Postat av: Monika

Alltså den är som Twilight- när man är inne i den är den bra och man läser ut boken på en dag, sen hoppas man bara på att den inte ska filmatiseras, för då kommer det vara kaos i ett år, blir nog så med kärlekshistorier.
Räcker inte länge, men är skön och ''lättläst'' kan man säga;)

2012-08-12 @ 13:43:34
URL: http://kahoona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0