Zarah-Maria

Jag&Z-M @Stationen
 
- "Fucking finally säger jag bara" så skrev jag till Z-M. Och med det menar jag, att äntligen så ska vi göra allt som vi sa att vi ska göra efter jag kommit hem. Nu är jag hemma. Och jag har saknat allt så jävla mycket.
Ska träffa Z-M om typ två timmar. Ska bli as fett.
 
Men känner en saknad också. Har liksom umgåts med family numbero 2, hela sommaren. Mijo, Ingrid, Mamma och Dante. Känns annorlunda helt plötsligt. Och trots att sommaren har haft djupa dalar, så saknar jag de stunderna då allt var bergigt. Solen lyser mer på topparna. Denna sommar har givit mig nya erfarenheter och annat, som jag förmodligen kommer ha nytta av. Och jag kunde inte vart gladare, fick träffa min storebror för första gången på ett år, mer än bara en dag och så fick jag spendera en hel sommar med mina älskade syskon och mamma jag inte heller träffat på flera månader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0