Tea och A silver mt. Zion

- Sitter i köket tillsammans med A Silver Mt. Zion med en kopp tea. Jag skulle nog definiera det väldigt mysigt, även om skolångesten tar över mitt medvetna. Jag borde skriva på filosofiuppsatsen. Får fortsätta med den imorgon. I kinda have too. Som jag skrev på facebook så stör jag mig på att snön ser så oskuldsfull och ren ut, när den i själva verket inte alls är det. Det är som när jag stör mig på människor som är snygga på utsidan men helruttna inom sig. Falska människor. (Fan vilken bra parallell jag drog.)

Kommentarer
Postat av: maaddiiis

sv: hhah ja alltså jag är helt besatt! Tänkte faktiskt ge mig på böckerna sen när jag är klar med körkortet och får tillbaka min fritid haha!

2012-12-05 @ 11:09:27
URL: http://hhalleguttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0