Ask yourself


(Skulle jag beskriva mina drömmar med en bild. Så passar denna bra)

Sitter i biblioteket, käkar billig Ica-choklad och börjar inte förrens klockan halv 1.
Känns sådär...för egentligen vill jag bara hem och sova.
Jag vaknade imorse alldeles svettig och fick panik då mina ben var inslingrade i mina täcken. Jag var fast.
Har haft många drömmar inatt..igen. Feberliknande drömmar. Men någon feber har jag inte haft.
Jag förstår ingenting...

Igår tränade jag, var så brutalt skönt trots illamåendet som uppstod och min skalle var alldeles snurrig!
Men känner mig säker i många trick nu, jag känner att jag vågar mer.
Och det är...underbart!

När jag kommer hem ska jag fixa min och Sannas film som ska visas på föräldramötet imorgon
sedan ska jag bara softa...är så trött. Brutalt trött!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Evve

Fin blogg! Kolla gärna in min bloppis och se om du hittar nått! :)

2012-02-08 @ 10:53:05
URL: http://evveedstrom.blogg.se/kop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0