Beautiful thing


Väldigt vacker kvinna, om jag får säga det själv!
Ni vet sådana där dagar då man känner sig ful, håret, ansiktet o kläderna är bara så jävla fel.
Ah ni vet?
Den känslan kan jag även få med bloggen, alla inlägg blir fult upplagda och jag skriver sådär as fult.
Är så idag, alla inlägg är fula. Hatar't.
Och när man försöker rädda situationen genom att skriva något fint o bra, så misslyckas man grovt. och man vill bara radera hela jävla skiten.
Jag känner mig bitter, ledsen och trött. Och ful känner jag också mig, jag vill vara helkropps tatuerad.
Ska ta ett bad och drömma mig bort.

Hejdå sålänge.


Kommentarer
Postat av: cecilia

Ja, hon ar jattefin. Men du ar finare.

2012-02-17 @ 01:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0