broken wings in a stolen time


(TRÖTT BRUD!)
Jag är trött, därför dricker jag kaffe för att göra mig lite mänskligare än vad jag är just nu i mitt fuckade tillstånd.
Känns som att allting snurrar runt mig, som att jag är solen och alla planeter rör sig runt mig.
Vaknade klockan 09:20, PÅ en söndag. I'm a fucking Unicorn.
Jag förtjänar guldmynt och fina diplom + ett rosenbladsregn. Skoja, egentligen vill jag försvinna in i drömmarnas värld.

Men icke, I have my coffee. Gjorde det extra starkt, för att göra mig lite extra pigg. Jag ska städa runt 11:00
och klockan 16:00 har jag friidrottsträning. Äntligen ska jag få träffa mina underbara friidrottsbarn som garanterat kommer bli OS-medaljörer hela bunten!

Gud vad jag skriver, känns som att jag bara vill fortsätta och fortsätta. Men det går inte för sig. Jag har bättre saker för mig.


Eller har jag?

Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0