Geografi kan sticka o brinna

how to make a gif

I-landsproblem nr 1 - Skrek nyss på syrran, hon hade tänkt att hålla på med aceton o jävla nagellack i rummet.
JA VI DELAR RUM. Och ni vet väl hur det luktar, så hon öppnar fönstret när det är fucking 10minus ute.
Så dampa. Sa till pappa som en lite skvallerbyttabingbong. Jag vann...hon fick göra det där i badrummet.
Så nu lyssnar hon på äcklig Justin bieber Musik så det ekar i det där jävla kakelrummet.

I-landsproblem nr 2 - Glömde skicka Geografi-texten till grupparbetet på mejlen så har bara en liten del här...men vettefan vad jag ska skriva mer då allt finns i skolan och minns inte vad som står där.

I-landsproblem nr 3 - Mina händer stinker, tvättat dem med tvål o vatten men lukten försvinner inte!!!!
PANIK. Jävla snuskmänniska, känner jag mig som.

Det var allt för mig.


Kill people, burn shit, fuck school
Km.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0