Ja må hon leva


Idag fyller min amigo, Sanna år. 17 jävla år..fyfan pensionärsvarning snart alltså!
Hon är en underbar kompis som jag vet, finns för mig i många lägen.
Älskar att ha henne som vän, älskar henne.
Vi är så inåthelvetes olika...hon är värsta fashionbruden, älskar mode och smink.
Och jag är raka motsatsen, har ingen koll på vad som är inne och ute.
Hon hatar min musik och jag hatar hennes musik.
Vi är så olika, men det är de som gör att vi passar så jävla bra ihop, tror jag.
Det är min teori i alla fall!
I alla fall...ett stort grattis till min kebabbrutta!

På tal om Sanna, så är jag sugen på kebab!
Blir dåligt med uppdatering today.
Skola, rep, plugg!

Är så sjukt trött, kommer nog aldrig känna mig 100%igt pigg.
Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0