Till Sanna




Detta inlägg är tillägnat till min kompis Sanna, som bor över 100mil ifrån mig.
För över ett år sedan, började jag snacka med en brud på la internet.
Vi flummade, och jag trodde alltid att hon var yngre än mig...men icke sa nicke.
Det visade sig att hon var yngre än mig, hela två år yngre.
Vi snacka och snacka och snacka.
Tillslut visste vi nästan allt om varandra. Vi stöttade varandra i olika lägen, hela tiden.
Sedan äntligen träffades vi för första gången; 27Maj2011.
Jag stod och väntade på henne och hennes syster plus sambo, på Örebro central.
Och så ser jag en jävligt lång och blondhårig tös långt borta, med en bräda i ena handen.
Det var Sanna, hon sprang till mig o vi kramades. "fan vad lång du är" var det första jag sa.
Det va jävligt awesome.
Festival. Longboard. Pizza. Flum. Kalas. Godis. Flum. Flum. Postcentralen.
Hon sov hos mig en hel helg.

Sedan gick det drygt två månader tills vi träffades igen, men DÅ vare min tur att resa.
Med en ryggsäck, stor resväska och en bräda begav jag mig igenom land och rike för att ta mig upp till Luleå!
Efter massa tåg och buss-byten i 18h, så var jag äntligen framme i Luleå.
Sanna stod på centralen i pyjamas klockan 6 på morgonen o välkomnade mig.
Jag var trött som ett as, men ändå käka vi lite för att sen dra till en sjö nära henne för att bada.
Men vi låg mest o sola och snacka OM ALLTING.
Vi hade 8-9dagar framför oss.
Och vi gjorde mycket.
Grisa ner på hennes övervåning. Såg Adam Tensta och Håkanhellström(HAN SUGER). Åkte karuseller. BATMAN.
Longboarda som fan. Nattbada. Basta. Flumma. Åt förjävlig kebabpizza. Skatepark. Åkte till sommarstuga. Åkte wakeboard. Åkte moppe. Tolka bakom moppe med bräda. ALLT.

och denna text är så jävla ostrukturerad, men palla...kan inte ens skriva ner allt i text. Det är alldeles för mycket.
Sanna du är en vän för livet, jag bara känner det på mig! Du är underbar på alla sätt och hade jag vart lesbisk så hade jag HAFFAT ;$$$$$
Min bonde, Jag typ älskar dig! För du står ut med mig. och det är liksom...något bara vissa kan.

Hejdå.
Km.


Kommentarer
Postat av: bondefan

det är fan en ärat att få stå ut med dig, det gör jag gärna hela mitt liv. <3

2012-02-26 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0