Jag änd sanna on da piktur


Sitter i Biblioteket i skolan.
har haft Spanska från 8:00 till 09:20.
Sedan stack jag och några från Särmatte-klassen och jobbade matte!
Jag känner mig smart, förstår allt med negativa tal nu ;$

(Har typ bara internet från 18:00 - 20:00 hemma, på vardagarna! Bajs.)

Idag ska jag på bio med SnoppSanna. Vi ville se breaking Dawn, men den går så jävla sent.
Så blir något annat...
IDAG FYLLER SANNA STRÖM ÅR. Skickade ett fett gulligt sms till henne imorse som lyder;

"Idag är det en dag då en liten jänta föddes fast för 15år sedan. Hon hette Sanna och på hennes panna vid födseln stod det såhär "Tillhör kayla mokédé" efter drygt 13års letande fann jag henne. Idag är det hennes dag.  Hon är nu byxmyndig, hon får cykla utan hjälm och hon får köpa energidricka på vissa affärer. Hon kan även få komma till ÖREBRO NÅGON GÅNG(:@@). ja...finns massa saker. Jag älskar denna lilla plutt, hon är så störd, så snäll, så fin, så generös, så bajsig, så cool, så bondig, så jaa...BÄST! Mitt norrlandsguld det. Och vet du vad, denna flicka är du! DU TILLHÖR MIG! Mohahaha. okey ska sluta, Grattis på födelsedagen honey!"

Nu äre snart lunch. Adios
km.

Kommentarer
Postat av: asdgjlö

Lägg märke till att jag var brunare än dig på bilden :')

2012-01-18 @ 19:10:58
URL: http://ordsombildarenmening.blogg.se/
Postat av: Xuvetyn

Du hade svenska också - men där blev det inte mycket uträttat. Skärpning, Kayla_hotBaBe95. ;D



R.

2012-01-18 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0