When the start is the finishline



Alarmet är avstängt. Vaknade tjugominuter innan den tid jag EGENTLIGEN skulle vakna.
Känns skönt, ska klä på mig för att sedan koka vatten, göra snabbkaffe.
Som jag faktiskt tycker är godare än bryggkaffe!
Ska även göra en bra frukost, det innebär att min dag i skolan blir lättare.
Alltså kan jag prestera bättre i alla ämnen, och då kommer jag inte bryta mitt nyårslöfte.

Är taggad på att ge allt nu. Och något bra är att jag behöver inte till skolan nu.
Innan lovet fick alla elever busskort. Så trots min korta distans till skolan, ska jag använda kortet väl.
Hallelujah.

Nu dags för morgonkaffe o kanske lite tidingsläsande.
Vuxet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0