Innan och efter

 
- Jag ska inte kunna andas normalt, inte kunna stå på mina ben utan att falla handlöst ned till marken.
Ingenstans ska jag vara torr, hela jag ska vara målad med svett. Och alla mina muskler ska värka.
Jag vill känna fysiskt, vill släppa allting som tynger och uppmuntra det stora lätta att ta över platsen.
Efter låten Loss av God Is An Astronaut, ska jag sätta på mig träningskläder  för att styrketräna sönder mig själv.
 
-
 
-Illamående, svettig, skakig, salivbombad mun, snurrigt huvud.
Körde hård magstyrka och sedan drog jag ut på en löprunda. Sprang runt kvarteret bredvid, till basketplanen och sedan hem igen. Enda jag tänkte på, att jag är starkare än vad jag tror.
 
Jag lyckades.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0