The art of getting by

- Har den senaste timmen och nitton minutrarna, tittat på en film som nu finns på min Topp-Tio-Bästa-Filmerna-Lista. Och jag har väldigt mycket krav, för att en film ska få hamna på den. Men den här filmen var helt över mina förväntningar och riktigt riktigt bra. Kul och se Freddie Highmore, i en sådan här film. Känner bara igen honom, från barnfilmer man såg på som 10åring. Karaktären han är, är en sådan person man vill ha som vän/pojkvän. Så realistisk, men ändå lite pessimistisk. Har åsikter, och står för dem. Är inte rädd, för vad andra tycker om dem och en själv. Självmedveten. Och så vidare.
 
Att denna film bara har 6.4/10, i rankning är ju patetiskt. Den borde ha mer och jag rekommenderar den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0