Dag 7 - Moses Lake/Tri Citys

- Kom hem för en stund sedan. Har shoppat bort en stor summa pengar. Och det känns så jävla bra!
 
- Tre par knästrumpor (Batman, Rosa/Vita, Svart/Vita)
- Vans-ryggsäck
- Vans-skor
- Pennyboard-Australia <3333333
- Victoria secret parfym och underkläder.
- Lite godis o Rockstar.
 
Jag vill tacka hela min familj för presentpengarna. Jag är lycklig till max över min Pennyboard.
Och jag ville aldrig lämna Mall'n, alla var så trevliga. Speciellt inne på Hot Topic och skatebutiken.
Om några dagar kommer jag få 2000:- till på kortet (Studiebidrag och lön), känns wonderful.
Ska shoppa så jävla hårt. Haha, har aldrig shoppat såhär mycket förrut.
Bra födelsedag det här, mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0