I live in a world full of shit



-Hejdå en följare på Bloglovin'. Funderar över vad det är som får folk att börja läsa en blogg och sen plötsligt inte göra det längre. Är bloggen tråkig, har den förändrats från hur den var när man börja läsa den eller vad är anledningen? Jag själv, bryr mig inte så värst mycket. För jag bloggar och fortsätter i vilket fall. Men självklart blir man glad när man ser att det finns de som uppskattar eller i alla fall, läser ens blogg.
Och självklart blir man lite brydd när man ser att någon har slutat följa en.

Men nog om det. Jag vaknade 10:30, gjorde mig en kopp kaffe och sedan städade jag hela köket med Ceremony i högtalarna. Senare idag är det barnträning. Det regnar ute, så det får bli inomhusträning.

Fick alldeles nyss en bok av min far, Boost - Karriärboken för akademiker.
Han bad mig att läsa igenom den även om jag kanske inte vill bli akademiker. Så yes, någon gång i livet ska jag läsa den!

NU: Göra mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0