Jag vill vara äldre


Jag och Kusin-Kevin när vi var små. Kan inte fatta att jag vart så liten.

-Jag är så otroligt trött på siffran Sexton. Vem fan vill vara Sexton bast? Svar: Inte Kayla i alla fall.
Nu har jag vart det i snart ett år och jag räknar ner till jag fyller Sjutton. 17 jävla år.
Och året därefter blir jag Arton.

Man säger "Ta vara på ditt unga liv, lev. För när du blir äldre vill du bara tillbaka." Men så säger jag såhär; Jag lever livet, tar vara på det. (Oftast) Men jag Kayla Mokédé är inte gjord för att vara en begränsad tonåring i en stad som Örebro. Utan jag ska vara i den där åldern mellan Barn och Vuxen, sen ska jag leva ett nomad-liv. Alltså förflytta mig. För att sedan när jag är tillräckligt vuxen, träffa min Prince Charmin', bilda familj och sådant ni vet.

Så om Tjugo dagar, kan jag börja räkna ner till min 18års-dag! Det kittlas i fingertopparna.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag räknar också ner till min 17års dag.. Dock vill jag fylla mycket mer än 17.. Man vill ju vara lite friare än vad man är just nu! Så kan bara hålla med dig! :)))

2012-06-03 @ 22:20:14
URL: http://fsstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0