Min härliga natt


-Kokade kaffevatten, fixade kaffe. Svartkaffe, euw. Gick till kylskåpet = Mjölkhelvetet var slut.
Stängde igen kylskåpet med en smäll och hällde ut svartkaffe-äcklet.

Jag somnade 04:30 imorse. Och min natt har varit ett stort jävla helvete. Tittade på film; Whip it, med Ellen Page. (Världens mest coolaste skådespelare. Och skulle någon göra en film av mitt liv, skulle hon va Kayla-Rollen) Skrattade strupen av mig, otroligt rolig film.
Men har även gråtit i floder. Det är inte kul att göra misstag, på misstag, på misstag.
Men innan jag somnade klockan, 04:30 - så smsade jag till personen som betyder så otroligt mycket. Bad om ursäkt. Och han förlät mig.
-
Idag ska jag fira min födelsedag i förskott. Släkt o shit kommer.

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: I know!!! Från Ebay :D

2012-06-15 @ 13:30:03
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0