något realistiskt

Bild: Wehertit.com
 
-Klockan är över 02:00 och vaknade för ungefär en kvart sedan. Drömde en konstig mardröm, som jag vet hur den går till, MEN jag vet inte hur jag ska få ut den i ord. Det var en massa blod i alla fall.
 
Idag är det den 23Juni, här i staterna och jag känner mig som 17år. Min lillebror Karim, fyller även år idag.
Ett helt jävla år, har han funnits i denna tyvärr, så förstörda värld. Men ett nyfött gossebarn, gör mänskligheten lite finare i alla fall. Det är ju trots allt Karim, min lillebror vi talar om här.
 
Jag borde somna om igen, tidigt imorgon drar vi till Trycitys och shoppar plånböckerna av oss. Jag ska det, åtminstonde! Så...men detta onödiga inlägg, vill jag säga "Ha en bra dag Svenskar, medan jag ska fortsätta ha en hemsk natt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0