stirrar stirrat stirrade

Jag hittade denna bild bland mina Cambilder.
Frågar Malaika: "Ehm vad är detta Malaika? :s"
Malaika säger: "Det är jag och Alexandra som driver, JAG LOVAR!!!!!"
 
- Klockan är sen förmiddag. Eller när slutar det att vara förmiddag egentligen? Aja, klockan är typ halv tre.
Och har powerwalkat/joggat med mamma. Ingen vidare träning för mig, men hon har problem med knät. Så vi tog det lugnt och prata om allt och ingenting.
Har typ helt tappat dagsuppfattningen, är det verkligen lördag idag? Känns verkligen inte som det.
Veckan har varit fylld av massa brädåkande med mina nya amigos. As kul faktiskt!
 
Har inte duschat ännu, fräsh tjej.
SÅ NU: Duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0