Studenten





Dålig uppdatering, I know!
Men jag har faktiskt haft ett liv för en gång skull och inte tänkt på datorn ens, en minut. Igår var det skolavslutning, kören sjung fint och orkestern spela fint.
Käka subway med mitt crew (JAO) och sedan tittade jag på när Kevin min kusin, sprang ut.
Det är så sinnessjukt att han är vuxen nu, fan vi var ju så småkids nyss?! Vad fan hände?

Sedan var det student middag och efter det grillning i en skog med några polare. Men eftersom min far blev arg på mig, så var jag tvungen att dra hem tidigt. Kändes surt, men ah...
Rullade ned för en rotig och stenfylld stig i skogen igår, slutade med att jag skrapa upp ena armbågen och fick en jävla huvudvärk. Tüfft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0