Syskon är egentligen allt jag har


Jag, Malaika & Nchilija

-Nu har alla mina syskon och jag sommarlov.
Malaika slutade 9an, Nchilija slutade 7an, Benamin - 6an, Malik - förskola.
Och jag är så sinnessjukt stolt över dem, allihopa. Och jag känner mig så lyckligt lottad, för att det är JAG som är deras stora syster. Jag vet, ibland missköter jag mig. Kanske inte är den allra bästa. Men jag gör alltid mitt bästa och jag vill att de ska känna att de är älskade.

Kommer sakna min familj här hemma när vi åker till mamma på Söndag. Kommer vara ifrån dem, hela sommaren.
Det kommer vara jobbigt med nyttigt. Kommer ju faktiskt få träffa mina två andra syskon, Ingrid och Dante.
Har inte träffat dem på två år, så det ska bli kul.

Så jobbigt, att ha släkt på två olika platser, som ligger såå långt ifrån varandra.
Sverige - Usa, wtf liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0