diamonds in the sky


Nästan 2år gammal bild på mig och min bästa vän Sanna.

Igår slog min blogg besöksrekord på 148st unika besökare. Plus en till follower på Bloglovin' (15st).
Åh är lite glad över det och en aning chockad. Men välkommen alla som är för att stanna!

Jag är hemma, ska till tandläkaren om en timma. Jag har väldigt fina tänder (enligt tandläkaren). Jag själv gillar dem inte...men what to do, liksom?
Har vaktat mina småsyskon medan pappa ligger och sover, A tog av sig sin bajsblöja o sprang runt naken med bajs på kroppen. Fyfan, ungar.

Ska på Poetry Slam tävling klockan 18:00, förmodligen med V. Men får se om han kan.
Ska bli kul och intressant.

Kaffet är slut, är sjukligt trött. Vet inte vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0