en gång, är ingen gång om gången inte finns


(Hade jag vart kille, hade jag lätt gjort denna vackra tatuering)

Morning folks.
När jag slog upp mina ögon för cirka tio minuter sedan, så kände jag inget annat än happiness. DET var något nytt, en morgon som denna brukar jag bara vara helt jävla tom och känna en bit av ångest i käften.
Haha, komiskt det där. Hur kroppen och hjärnan kan förvåna en sådär. Duktigt Kayla, låt ingen förstöra denna dag för dig.
Fick även en kommentar, som gjorde denna morgon TUSEN gånger bättre. Ska printscreena o visa efter skolan.
Jag visste inte att jag hade så gulliga läsare, om man säger så.

Nu ska jag hinka i mig kaffe och sedan ta 07:49-bussen.
Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0