i'm so tired


(Trainspotting, min favorit. Ska se den ikväll.)
HATAR ATT ÅKA BUSS. Sitter på sätet, ska kliva upp...slår i huvudet i taket. "JÄVLAR" säger jag, alla bakom mig som såg skrattade. Så sjukt jävla pinsamt. Hur ska jag någonsin kunna visa mig på en buss igen?
I'm marked for life.

Kony-grejen har fått mig as skeptisk. läste på någon blogg att invisible Children inte alls är seriösa och lite av en bluff. Alltså...jag vettefan längre. Ska söka vidare efter skolan.

Fredag idag. Modell-möte idag. Ska ju gå modevisning om en månad.
Börjar om en kvart. Har mensvärk. Känner mig irriterad och surig. Denna dag kommer att bli lång.

Km.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Invisible children ar inte en bluff, och kampanjen ar riktig. Det som har stallt fragetecken ar var pengarna mestadels gar, och huruvida deras plan verkligen fungerar. :) Det ar upp till dig och alla om vi haller med om deras plan eller inte.

2012-03-09 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0