It's natur for me, to fuck everything up


"Mitt hjärtas krossade bitar, punkterade mina syrefyllda lungor, med sina vassaste sidor."

Vaknade upp, med den raden på hjärnan. Var tvungen att klättra ner och skriva ner den snabbt.
Kollade på klockan, den visade 10:00. Men så kom jag på att det nu är sommartid, alltså är den 11:00.
Så nu sitter jag här håret ståendes åt alla håll, like always. Mina smaklökar suktar efter kaffe, min kissblåsa är fylld till max och jag måste besöka en toalett inom de närmsta 2minutrarna. OM jag vill undvika en helvetes olycka.

Idag ska min lillebror ha maskerad-kalas. Så jag och mina äldre småsyskon ska ta hand om det.
Paaaartaaeeey. Bilden är ovanför, är från när jag var korvgubbe förra året på lillebrorsans kalas. Snygg huh?

Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0