Lova mig att det finns något mer




Min dag har vart bra. Har tjänat cash på att jobba på Café. Diskat otroligt mycket. Men det var chill, var lite i min egna värld o tänkte. Sedan tog jag bussen in till staden, var ensam på bussen tillsammans med chauffören.
Solen lyste, lyckokänslor spred sig igenom hela jävla kroppen via blodådrorna.
Drog in på willys och köpte salta kringlor och vänta på Viggo.
Efter en halvtimmas väntade på honom, så möttes vi och började gå mot mig.
Sedan köpte vi cola och snacka oss igenom hela kvällen. Den snubben är en musiknazist.
Och han kan seriöst allt om musik. Sjukt tuff snubbe, just sayin'.
Han gillar yersinia, så det är chill.
Påtal om Yersinia, så lyssnar jag på dem nu.
Och jag ba ryser och ryser och ryser.

Detta var min dag.
Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0