vi är uppradade likt staflin

Morning folks!
Hänger like always, i biblioteket. Börjar om 10min. Är taggad för att studera!
Är kunskapshungrig, vill lära mig något nytt.

Efter skolan ska jag till friskis och svettis för att köpa mig ett gymkort. ÄNTLIGEN.
Jag tränar för tillfället typ bara en gång i veckan, och det fungerar inte.
Jag har sedan jag var liten, alltid varit en aktiv människa. Tränat minst 2-3 gånger i veckan.
Så skärpning Kayla Mokédé.

På väg till skolan (gick i snöstormen), så funderade jag på hur det skulle vara att vara Vegan.
Den tanken har rört min hjärna ett par gånger den senaste tiden. och trots min farliga kärlek till kebabpizza, så känner jag att jag skulle faktiskt kunna leva utan den. Men jag vet inte. Vi får se...måste läsa lite om vegan-livsstilen.

Jag har även fått min 13:e follower på Bloglovin'. Det är verkligen sååå kul. För jag kan liksom inte förstå att det faktiskt finns folk som vill läsa det JAG skriver och lägger upp.
Welcome honey!

Mycket text, ingen bild. Sorry...Men kommer upp ett "Jag yttrar mig"-inlägg efter skolan.
Have a nice day.

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0