Jordsnurr, evighet i en mindre dos

Blir inget yttrande inlägg idag. Men jag lovar att ett kommer, inom denna vecka. Har bara så sinnessjukt mycket plugg nu och jag har äntligen fått motivation nu... såatteh. Ah, vet inte vad jag ska skriva.

Lyssnar på Yndi Halda - Illuminate My heart, My darling. Den är otroligt fin och alla mina beståndsdelar skälver lite varje gång jag sätter på den.

*

Jordens alla jordsnurr är bortglömda och likaså är antalet liv, som existerar, som har existerat.
Jag förnekar jordens uppkomst och jag förnekar jordens undergång. Evigt liv, drar sig till mig
och i en evighet, ska jag leva i. Om inte nu,ska det bli snart. När alla har dött ut och jag är den enda
levande, kvar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://ghgumman.blogg.se/

2012-05-15 @ 07:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0