Today is a sunny day



Började dagen med nationella i Engelska. Gick väl an I think.
Sen har jag vart arg o glad på samma gång hela skoldagen. Var sedan upp på stan, gick in på Radiodays även om allt är dyrt där. Men det va en snygg kille i kassan.....heheheh.
Hittade världens snyggaste tröja, jag lovar. Den var ljusblå och ett stort jävla hajgap. Kostar 400:-
och jag bara måste ha den. Men har bara 535kr på kortet.

HJÄLP MIG, ÄR DET VÄRT ATT KÖPA DEN?för alltså, den är asa snygg.

Sedan stack jag och hämtade min lillasyster och lillebror från skola och dagis.
JAG VAR SJUKT KISSNÖDIG. Så när jag kom hem skrek jag "JAG ÄR SÅ JÄVLA KISSNÖDIG"
och så står det två leverantörer i hallen (Jag såg dem inte). Våran nya tvättmaskin har tydligen kommit. Alltså jag skäms inte över att säga öppet om kiss och shit...men alltså, det där var pinsamt.
Jag ville dö.
Bra Kayla, Duktig glappkäft du har!

Nu ska jag keka godis och plugga.

Kommentarer
Postat av: ZarahMaria

KÖP DEN, DEN ÄR SÅ JÄVLA FIN.

ÅH.



GÖRE!!

2012-05-03 @ 15:48:12
URL: http://zarahmarianilsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Helt sjukt, jag minns ju nar Ayah foddes alldeles nyss?! Vill du ha trojbidrag? <3

2012-05-04 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0