Don't you know i'm loco?

Goddag gott folk!
Idag blir det förmodligen en ganska så ouppdaterad blogg pga. att livet helt enkelt kommer emellan min och bloggens förhållande. Jag befinner mig nu i skolan och har kommit till underfund att jag faktiskt är klar, med de flesta inlämningsuppgifter. Allt som behövs är en ren&ram finslipning, sen har jag vunnit detta flera veckors arbete om usa. En stor applåd till Kayla Mokédé, överlevaren på Karolinskaskolan. Efter denna skoldag, ska jag blotta min existens på gymmet tillsammans med SnoppSanna och Africanbrother Mohamed. Sex dagar sedan sist. Vi möts igen kära friskis. Och tro det eller ej, men min dag är inte klar efter det. Jag ska även ta och träffa min käre vän Viggo. Så ni ser, min Tisdag är fylld med liv, som ska levas. 
 
Vi firar min produktivitet med Cypress Hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0