När jag blir jag, ska jag vara jag


- Har en mycket stark känsla av att min blogg är den tråkigaste som någonsin existerat. Den är så jävla opersonlig och utstrålar ingenting, ifall man jämför med förut då jag faktiskt yttrande mina åsikter, tipsade om saker och skrev mer vettigt. Nu är det bara bleäfgvlfe. Why is that? Well, I do not really know. Min hjärna är sprängfylld med åsikter, jag vill yttra. Men jag kan längre inte formulera mig rätt. För jag har lärt mig att folk har en tendens att missförstå det jag säger, så då väljer jag att hellre vara tyst. Är det rätt? Ja, jag vet inte. Men det känns inte bra, för jag vill vara den där stolpraka personen, som vet precis vad hon säger. But, I'm not her anymore...
 
Jag är väl helt enkelt i en såndär fas i livet, då mycket osäkerhet kommer från ingenstans och invarderar allt förnuft och all självsyn man har. Så då får jag vänta tills jag kommit hur det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0