1 Januari 2013

- Ja då var vi här igen. I början på ett nytt år. Varje 1 Januari, sedan början av min tonår så har det alltid tänds ett hopp. Ett litet hopp om att det kommande året, ska bli en aning bättre än det förgångna. Hoppet har nog släckts, varje år. Många av faktorerna kommer självklart utifrån, men jag ska börja byta tankesätt. Det finns ingen annan än jag själv som kan förhindra de saker som oftast sker mig. Egentligen. Så detta år ska jag ta tjuren vid hornen, på vissa saker. Vända på pannkakan och se ur nya perspektiv. Jag ska försöka i alla fall. För detta år, vill jag ska bli det bästa av dem alla jag har levt. Jag fyller 18 år och trots att många säger att det är överskattat att fylla 18 år (hur kan det vara överskattat att fylla rå?), så ska jag jobba upp till mina förväntningar. It's all about me and my head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0