Du tillhör mig


--Har nu läst ut "Du tillhör mig" av författarna Nicci Gerrard + Sean French = Nicci French .
Jag rekommenderar den verkligen. Pseudonymen Nicci French (Nicci & Sean) är (en) så jävla bra författare. "Nära dig" är en annan bra bok av dem. (den rekommenderas också). Båda böckerna handlar om passionerad men tvetydig kärlek, men framför allt våld och mord. 

Jag vet inte, men jag känner alltid en viss sorg efter jag har läst ut en bra bok. Jag gillar det inte, ändå fortsätter jag att läsa böcker. Men det är bara så skönt att slungas in i en annan värld, o därigenom glömma bort min värld. Men lika snabbt som jag slungas in i boken, så skjutsar sista sidan ut mig. Så för att mota bort denna underliga känsla i bröstet, så ska jag påbörja en ny bok. 

För drygt två år sedan köpte jag första boken ur en vampyr-serie,Vampire Academy, som heter Törst. Jag har försökt att läsa den typ tre gånger, man fastnar alltid på kapitel tre, för att den är så otroligt tråkig. Men nu ska jag förfan ta mig igenom hela boken. *håller tummarna för att den är bra*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0