Feber

-Inatt har jag legat och kvidit och stönat, ooohsexy, eller inte. En brutal feber åt upp mig inatt, genom att ge mig svettningar och gåshud på samma gång, jävla kallsvettningar. Jag hade även världens brutalaste värk i min kropp, framförallt benen. Så idag skippade jag skolan, för jag har förmodligen influensa.

Jag försöker gå emot min kropp, men en känsla av att jag ständigt fallet försvinner inte. Det är så jävla läskigt och psykiskt påfrestande. Det blir nog ingen skidresa till sälen på Onsdag fram till Söndag. Fuck. Jag som behöver komma härifrån, tillsammans med underbara människor.

Jaja, nu ska jag fortsätta dränka mig i svett och dansa i min säng av mitt huvuds dunk-dunkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0