Måndag & ett fetting adjö

- Idag bestämde jag och Sanna oss för att säga "Good bye" till junkfood. Så vi köpte oss chips+dip+choklad+dricka (som i ett adjö.) och bänkade oss i mitt rum, framför filmen Bitchkram (Bra rulle, bra budskap). Mellan varje kalorifylld tugga, åt vi även ångest. Men imorgon svänger vi förbi gymmet för att få igång våra kroppar igen. Vi är inte ut efter att tortera oss själva, även om detta kommer bli en sorts tortyr, utan vi vill bara bli mer hälsosamma. Genom ett hälsosamt liv, mår man även bättre fysiskt liksom psykiskt. Hej friskis och svettis, nu ska jag börja använda mitt gymkort igen.
 
Jag passar även på att visa er läsare, mitt kärleksnäste, ehe skoja, detta är tonårsångest i rumsform. Här gråtrunkar jag, skrattar och massa annat i min ensamhet. Ja visst låter det spännande. Och just det, det kommer komma lite mer text (här på bloggen), som kompensation för alla bilder, jag har uppdaterat här. Alltså mer tankar och funderingar. Såatteh, yes hejdå.
Edit: Jag tror det kommer komma mer text. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0