"I choose to live"


- Igårkväll var jag på Fuck off-fest hemma hos en kompis. Hon flyttar till Göteborg inom en snar framtid. Vi hade så jävla roligt, men det är inte så konstigt. Jag hängde med världens skönaste människor med världens bästa musik och världens bästa bräda. (Vi gjorde även RedBull-tatueringar *bild ovan*)
 
Iförmiddags så var jag ledare för skateskolan som ska vara varje lördag nu, i fyra veckor. Det gick sjukt bra och var otroligt kul. "När du hade på dig solglasögon, så såg du ut som en kille hahaha" - det sa en liten pojke till mig också. (Standard).
 
Så nu ska jag duscha och sedan bege mig till kulturhuset för gratisspelning och billig vegankäk. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0