tredagars pluggmaraton

- Idag börjar mitt tredagars pluggmaraton. Jag ska alltså ägna all min helgtid, åt att plugga. Det börjar efter skoldagens slut. Detta är ett måste, för att jag ska känna att jag är tillbaka på den plats i planeringen jag har. Imorgon ska jag även jobba, vilket är bra för omväxlingens skull och det försäkrar nästa månad ekonomiskt. Fast när jag tänker efter, så känner jag att jag vill ta min skateboard bort till brädcentralen efter skolan och slå ihjäl någon timma därborta. Liksom samla energi, inför alla uppgifter jag har i t.ex engelska, samhällskunskap, sociologi och mitt otroliga gymnasiearbete. Jag kommer klara detta, jag kommer klara detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0