skolhat #1

-Jag hatar matte. Jag hatar min hjärna. Jag hatar att de två verkligen inte går ihop. Jag hatar att jag läste Matte1 i två år, och ska nu läsa matte2 i endast ett år. Jag skulle ha gjort tvärtom. Jag hatar matte. Jag hatar allt som rör matte. Jag hatar de som har lätt för matte. Jag hatar att jag inte klarar av det jävla ämnet. Åh jag är så jävla arg. Har gjort två uppgifter i matteboken, inom loppet av en halvtimma. Jag kommer aldrig klara kursen. 

Tempot dödar mig, genomgångar på nya områden varje lektion (två gånger i veckan). Stress stress stress, stress stress stress, stress stress stress. + att jag inte ens har kommit på vad jag ska skriva om i mitt gymnasiearbete, man ska lämna in idén på torsdag annars får man F-varning. Stress stress stress, stress stress stress, stress stress stress. 

Alla andra ämnen går det bra i, förutom Mattehelvetet och hjärnaktiviteten rörande gymnasiearbetet. 
Jag hatar skolan och allt vad den står för.


klara detta kayla, 
du måste klara detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0