Livet, tonåren, framtiden, bloggen

 
Har ingen jävla aning om vad jag ska skriva i denna urtrista blogg. Typ nämna att det är karrofesten ikväll (traditionell gymnasiefest som min skola anordnar) och att jag ska klä ut mig till Jimi Hendrix? Är det sånt jag ska ta upp, eller typ att det är tio (läs: 10) dagar kvar till den dag då jag åker de 20 milen som skiljer mellan mig och min Matthias? Och att jag ska spendera mitt sportlov hos honom. Jag vet inte, är det sånt här jag ska skriva varje dag, detaljer om mitt ganska så enformiga tonårsliv?
 
Brukar sitta och småskratta åt min vardag, typ håna det lite grand; att det liksom inte är lika färgstarkt som många många andras (eller är det bara någonting som syns på utsidan, men inte alls existerar på insidan?). Men å andra sidan, gör jag inte så mycket åt saken. Jag gör mest det jag måste (knappt det) och väntar på att tiden ska gå. Studenten ska tas. Mina betyg ska ges. Vänskapsband sättas på spel. Och massa annat sånt, som sker i en radikal förändring i ett liv. 
 
Jag är påväg till nästa etapp, nivå, fas, del i mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0