when life is beautiful

myst med katter, som har mer hår än vad jag har på skallen och myst
med min Matthias som för första gången har lika långt hår som mig
och så har jag haft ständigt myspys med stubben
en natt drack vi en del alkohol och genom det fick Matthias massor av inspo, så han drog upp
musikprogram och gitarren för att finslipa på en låt han började med sist jag var hos honom
och vårt sällskap var Malte som hade lagt sig bekvämt på min ryggsäck

Jag har haft det allmänt mysigt där nere, precis som alltid. Nu är jag tillbaka till Örebro och det betyder att jag verkligen måste lägga fokus på plugget jag lovade mig själv att egentligen göra under sportlovet, men men...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0