cambilder 2010-2013


- Tittat igenom cambilder mellan 2010 och 2013. Jag kan ju säga det att jag inte har förändrats radikalt, utseendemässigt. 2010, gick jag ständigt runt med mina flätor och såg döbarnslig ut. 2011 börja jag gymnasiet, alltså var det tillåtet att ha mössa på sig inomhus så då var det mössa som gällde dag ut och dag in.
 
2012, var det bara keps som var the shit. Att ha tjocka kläder lager på lager, var något jag också fastnade för. Förra året, alltså 2013 finns det inte så värst mycket cambilder på mig, men jag klippte lugg under sommaren och rockade "musse pigg"-bollar hela tiden (något jag fortfarande gör) + så slutade jag bära kepsen med skärmen framåt, utan bak och fram istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0