"I compare you to a kiss from a rose on the gray"

 

- Matthias åkte hem i Onsdags eftermiddag och sedan har jag vart febrig och allmänt sjuk sedan dess. Men jag varnade i inlägget nedan att det skulle bli brist på liv, på denna blogg ett tag (inte för att det är så jävla mycket bra liv annars). Förövrigt så har jag haft underbara sex dagar med min bättre hälft. Bott i stuga uppe i Gillersklack och haft det lite cheesy-romantic där, vart på krogen tillsammans med mina vänner och det vi är allra bäst på han o jag, äta chips och dipp framför lökiga (såsom Matthias skulle uttryckt sig) filmer. Dagarna gick alldeles för fort, men jag tröstar mig själv med att jag åker till honom näst nästa helg. So it's all good. Nu ska jag självömka över min feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0