Söndag

Likgiltigt humör, smaklös matlagning, iskallt väder och prestationsångest över att försöka ta tag i skolböckerna. Det är en typisk söndag och jag vet inte alls vad jag ska tillföra denna trista blogg. Jag har lite planer inför framtiden, såsom en resa till Budapest tillsammans med tre döhärliga brudar. Jag ser verkligen fram emot det, måste bara vänta till den 26e Maj, då vi drar.
 
 (Budapest)
 
Vi kommer hem tre dagar innan balen. Vilket är helt perfekt. Jag har hittat min balklänning, eller i alla fall det stuket jag vill ha på klänningen. Den är enkel, men ändå sjukt snygg. Jag tror jag till och med har lyckats tvinga Matthias att gå med mig, så det blir perfekt!
 
(Denna typ av klänning vill jag ha)

Så nu är det bara att ligga i det "sista" och verkligen kämpa som fan. Jag vill klara av skolan och fullfölja mina mål. Måste bara ta mig upp ur detta jävla träsk jag är i just nu, but how?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0