Första dagen i riktiga vuxenlivet

Denna natt var den första natten jag sov helt ensam på drygt två veckor, varken Matthias vid min sida eller syskon i närheten. Jag lade mig halv tolv, med nedstängd facebook och verkligen försökte sova. Men det gick inte och klockan blev efter tolv tills jag somnade. Vaknade ett flertal gånger inatt med känslan av att jag hade försovit mig. Så nja, ingen vidare sömn blev det för min del. Men det är lugnt åt choklad och drack Zingo till frukost.
 
Idag står jobb och arbetsförmedlingen på min "To Do"-lista. Bara för att skolan slutade, betyder det inte att alla måsten slutar existera. Påtal om måsten övningskörde jag för första gången igår. Jag överlevde alltså, vilket bara måste innebära att jag är som mozart var på sin grej, naturbegåvning.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0