studenten

Jag trodde att folket som sa att studenten är den bästa dagen i ens liv, överdrev. Men det visade sig att jag hade fel. Jag hade en overkligt och väldigt alkoholiserad dag i Fredags. Var konstant full under hela dygnet, skrattade och grät med bästa kompis, klasskamrater och lärare. Dansa till bra dom dålig musik på ett guppande flak & vi alla älskade varandra. Jag var bakis två gånger och spydde med flit för att få plats med mer.
 
Allt var så magiskt och jag vill tacka min familj som närvarande och några av dem som även fixade och organiserade t.ex min studentskiva. Min familj är guldvärd. Dagen efter var jag för bakis för mitt bästa och ångesten var brutal trots att jag inte gjorde något dumt eller skamset under fyllan.nu börjar rockstarlivet, imorgon börjar första jobbdagen på ÖBO från 07.00-16.00, \m/ \m/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0