ibland är det extra jobbigt

I natt var backen täckt av snö, jag och Matthias åt våra nattmackor och Sailor moon S01E02 var på. Jag tröttnade efter ett tag då jag är på 110:e avsnittet i serien. Denna vistelse hos M, har vi inte gjort så mycket. Bara det vanliga, de där små sakerna som gör en lite extra gladare än vad stora händelser faktiskt ger. Men jag åker hem på Onsdag och dagen därpå ska jag på ett väldigt livsavgörande möte. Jag kommer återvända till Örebro och de förväntningar allt och alla har på mig. 
 
 
Förut skrev jag dikt efter dikt och sida efter sida i dagboken, när jag kände att jag höll på att implodera. Idag, idag gör jag ingenting längre. Jag underlättar ingenting för mig själv, eller lättar på trycket när det känns som att min hjärna ska antingen smälta och rinna ut genom porerna på mig, eller explodera och klä väggarna med hjärnsubstans och skallbenssplitter. Jag är som en tickande bomb, redo att ha ihjäl sig själv och alla andra runt omtking. 
 
-
(♥Yaya, mina syskon, Sanna & Matthias ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0