Tillbaka till samtiden


- Lyssnar på Tillbaka Till Samtiden (Kent's album från 2007) och försöker mig på att plugga. Har redan skickat in en (försenad) uppgift och hade tänkt att fortsätta beta av plugghögen. Men det funkar inte lika bra i praktiken, som i teorin. Dels för att två av mina småsyskon är rastlösa och därigenom bråkar och stökar hela tiden, men också för att jag är dödshungrig (vinäger-chips mättar inte).
 
Detta blir en ganska så händelselös och tråkig lördag. Utan några som helst substanser eller människor, som jag kan ägna min tid till. Jag är alldeles för pank, för att vara delaktig i någonting idag, ikväll, inatt. Nykter och fattig själ, det är vad jag bär på.
 
"...En gång i en framtid ska jag glömma
Hur otäckt långt jag var beredd att gå..."
- Sömnen, Kent

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0