under psykisk tystnad

missvisningar och tavlor
målade i gråskalor
,
jag känner mig blind
för livet själv, vilseledd
,
eller bara ignorant
för fasader, som liknar
mig själv 
Kayla. M - ur arkivet 2013

Har inte så mycket att komma med, även om jag skulle vilja. Men inspirationen, liksom motivationen tryter. Man säger att kreativiteten flödar under förälskelse, men också under nedstämdhet. Detta stämmer dock inte på mig själv under denna tidsperiod. Allt var så mycket enklare (estetiskt sätt) år 2010, då man var 15år och trodde att olycklig kärlek var det värsta man kunde uppleva (trots brister i blodsbandsrelationer). Jag säger inte att jag vill återgå till det året, utan mer fastställer ett individuellt faktum. 

Jag gjorde dock ett ärligt försök förut:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0