nonsens för sådana som ni

helt utan föräldragestalter, ändock kallar jag mig inte föräldralös
helt utan livfulla substanser, men fortfarande inte livlös
 
-
 
Lördag-tisdag spenderade jag min tid nere hos Matthias. Sög in mig all energi den människan faktiskt ger mig via sin ömhet, kärlek & humor. Vi drack bärs och lyssnade på musik i takt med sommarvädret, tittade på dåliga skräckfilmer som jag ändå blundade för, gosade med sällskapssjukaste hundarna, åt middag hos hans söta mormor och helt enkelt levde tillsammans de dagar vi delade i varandras närvaro.
 
Min ena lillasyster har flyttat tillbaka till Sverige. Att idag fått träffa henne för första gången på ett par månader är en otrolig känsla, saknaden har varit så total. ♥
 
-
 
Trots mitt pestsmittade liv, finner jag ändå frid i de människor jag har kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0